Konferens på Åmund Frukt & Vingård

Boka er konferens på Åmund – Vackra Lokaler, roliga aktiviteter, god mat och genuint boende

Konferera i oslagbart vacker miljö

Att hålla en konferens på ÅMUND är att bjuda på lugn och ro i harmoniska miljöer. Självklart påverkar miljön även helhetsintrycket av en konferens och många företag väljer att boka konferensen på ÅMUND just av detta skäl. När ni bokar hos Åmund hjälper vi er hela vägen från bokning, boende, aktiviteter, logistik till god mat och dryck. Vi delar med oss av vår kunskap och kompetens och hjälper er att skapa den perfekta konferensen.

Konferenslokal för upp till 60 personer med LCD-projektor, whiteboard, blädderblock, anteckningsblock och pennor.

Få 20% på aktivitetsbokning dag 2 – Boka till en andra aktivitet.

Lämpliga aktiviteter på Åmund

Följande aktiviteter har vi på Didgeridoo valt ut då de passar extra bra här. Ni är inte begränsade till dessa aktiviteter utan kan välja fritt bland våra gruppaktiviteter. Vår idé vad gäller mobilitet är allt vi erbjuder ska gå bra att sätta upp vart som helst så det mesta går att lösa. Sjöar och hav rår vi dock än så länge inte på :).

Escape Room Game

Genom att lösa ett antal kniviga problem ska ni låsa upp koden för att rädda dina servrar med viktig företagsinformation. Slå ihop era kloka skallar, det är vårt tips! Pris 495 kr/person ex moms.

Kodjakten / the Code hunt

En energiboost i konferensen. Har ni suttit still för länge och behöver en syreinjektion men har inte flera timmar att lägga på en aktivitet? Då kör vi kodjakten med ert gäng. Pris 495 kr/pers ex moms

Lådbilsbygge och rally

Ni får samma förutsättningar att bygga en unik lådbil för stundande tävling. Entusiasmen är stor och ofta förvånar kollegans finurliga uppfinningsrikedom. Pris 645 kr/pers ex moms

Fäktning – turnering

En aktivitet där så gott som alla börjar på samma nivå och alltid bjuder på oanade talanger. Adrenalinet pumpar och svetten porlar sig i pannan. Spänning med skratt, En Garde! Pris 745 kr/pers ex moms

Femkamp Företag

Upp till kamp med Didgeridoo. Vi har femkampen som passar er företagsgrupp. Sumofotboll, segway, nattduellen, samarbete m m. Bra blandning och kul innehåll. Pris 595 kr/pers + moms.

Lantlig konferens

En vacker och kreativ plats som Åmund Vin och fruktgård hjälper er grupp att koppla av, hitta rätt stämning och ger er fokus utan störningsmoment.

Antal konfererande

Här finns plats att konferera för ca 60 pers.

Antal övernattande

Boende för ca 30 pers beroende på säsong. Dock kan vi lösa annat boende vid behov.

event-aktivitet-festivaler-kickoff-folder
Ladda ner ett infobladSe mer förslag på aktiviteter

Referenser

  • Hej,
    Vi vill bara tacka för igår. Så himla skoj.. som dom flesta uttryckte sig: För jävla roligt :-))
    Hälsa Micke och tacka för en strålande insats!
    ha en go sommar så hörs vi.
    Tack!!
    Emma J Input Interiör, Växjö
  • Tusen tack för bra support och fantastiskt bra aktiviteter i Lördags!

    Hinderbanan var superpoppis.

    Det kom ca 2000 besökare i lördags! Långt över vad vi förväntat oss, detta gjorde att vi hade låånga köer till framförallt hinderbanan och vattenbollarna! Superkul med så bra uppslutning. Hör definitivt av mig om vi kör något liknande nästa år!

    Önskar er en fin sommar.

    Hanna Xylem
  • Kick-off Campushallen
    Tillsammans med Digeridoo fick vi en otroligt givande kick-off. Många roliga utmaningar som skapade gemenskap och laganda! En dag med strålande sol, många skratt och bra genomförande! Vi tackar och på återseende!

    Campushallen Campus, Linköping
  • Vi var väldigt nöjda med aktiviteterna.

    Dag 1  var det regnigt och således kunde endast ett begränsat antal personer deltaga i de aktiviteter som ni anordnade (mycket bra dock med de välvda tälttaken som skyddade deltagarna från regn).

    Dag 2  var vädret Ok och aktiviteterna var klart förbättrade då det var flera aktiviteter som gjorde att fler deltagare var engagerade i övningarna före rotation (som tex Sumofotboll istället för sumobrottning).

    Erik och hans Team var bra på ett pedagogiskt sätt instruera deltagarna. Kanonbra arrangemang att på ett smidigt sätt engagera 80 personer under 1 ½ timma.

    Vilket var en bra brytning ifrån våra övriga övningar under dagen.

    Tack för ett bra arrangemang !

    Niklas Olsson Manager MBHI Scania, Oskarshamn
  • När det gäller lördagen är vi helnöjda. Precis som du sa blev hinderbanan barnens favorit men även det andra uppskattades väldigt mycket.

    Vädret var på vår sida och allt kunde genomföras på bästa sätt.

    Oskar skötte sitt uppdrag på ett alldeles utomordentligt sätt.

    Tack än en gång för hjälpen och vi hoppas på ett återhörande när vi har andra aktiviteter på gång…

    Lena S Albydagen, Öland
  • Måste bara säga att Ridsportens Dag i Oskarshamn blev en succé, mycket tack vare er och Oskar, förstås!
    Jag har fått några förfrågningar om Didgeridoo och gett ut telefonnummer och webbadress, så jag hoppas du får ut nåt bra av det också.
    Kan meddela att Oskar skötte sig exemplariskt och tog Ridborgarmärket innan han åkte hem, och det gillades av tjejerna kan jag lova. Bild finns på min FB så du kommer åt den om du vill se =)
    Hoppas vi kan ha nåt mer samarbete vid nåt annat tillfälle.
    Hanna B Ridsportens dag i Oskarshamn
  • Vi från Flamman Pub&Disco anlitade Didgeridoo för en eventdag med en femkamp. Proffsigt och trevligt kundbemötande, och en välplanerad och väl genomförd femkamp. Hela vår personalstyrka på 70 personer tyckte det var en grym dag och jag skulle varmt rekommendera Didgeridoo till andra som funderar kring att anlita detta företag för evenemang.

    Victor Lindgren Flamman Pub&Disco
  • Hejsan,

    Tack själva för trevlig eftermiddag, tur vi hade regnställen med J

    Vi är så nöjda ,mycket bra koncept.

    Mvh Inger

    Inger L Karlskrona kommun
  • Hej!

    Vi är verkligen super nöjda!!

    Så kul aktivitet!!

    // Caroline

    Caroline T Örsjö Belysning
  • Samtliga är väldigt nöjda med hela Femkampen+Sumofotboll...trevlig och professionell personal. Perfekt till svensexan. God kundkontakt under planeringen för eventet...

    Thomas K