fbpx

Rappens Lada – Kalmars nya ultimata kickoffcenter

Vill ni göra något nytt? Vill ni ha kul? Vill ni ha stället för er själva? Ni har hittat rätt!

Välkomna till vårt egna ställe

I Kalmar ligger Didgeridoo event & aktivitets lager och kontor. Didgeridoo kör land och rike runt, hårt nischade inom mobila aktiviteter för grupper och event. Parallellt med att vi under 10 år har byggt upp företaget har vi hela tiden väntat på ett ställe, rätt ställe, till att göra till vårt eget.

2013 hittade vi det, vår lada, och sedan dess har vi förfinat den till att nu erbjuda heldagskoncept med aktiviteter, mat, utmaningsrum och rätt känsla.

Kom och tävla, vinn, ät gott, ha sjukt kul och njut av Kalmars vackraste kvällssol ute på verandan. Här erbjuder vi aktivitetskoncept från 15 pers och helhetskoncept från 25 pers och uppåt.

Didgeridookonferens – skapar gemenskap

Med sina fantastiska utomhusytor och lättillgängliga inomhusytor passar anläggningen Rappens Lada tillsammans med vår hotellpartner i Kalmar alldeles ypperligt för vårt egna konferenskoncept “Didgeridookonferens”.

Med våra aktiviteter och engagerade ledare vill vi skapa rotation i gruppen och ge er skratt tillsammans med nya kollegor och vänner, detta i motsats till hur det lätt kan bli; att alla hamnar vid sina vanliga bord och vanliga sällskap.

Reaktionerna vi har fått från grupper som bokat hela Didgeridookonceptet med både eftermiddagsaktivitet (typ storfemkamp) och framför allt mingelaktiviteten “Mingel Bonanza” har varit överväldigande. Läs mer om innehållet genom att följa länken nedan.

Konferenskoncept “Didgeridoo”

Vill ni ha känslan av att ha släppt garden, lärt känna varandra och skrattat ihop efter konferensen? Välj "Didgeridookonferensen" med aktiviteter, relax och framförallt kvällens höjdpunkt "Mingel Bonanza".

Lämpliga aktiviteter vid Rappens Lada

Följande aktiviteter har vi på Didgeridoo valt ut då dem passar extra bra här. Ni är inte begränsade till dessa aktiviteter utan kan välja fritt till definierat värde bland våra gruppaktiviteter. Vår idé vad gäller mobilitet är allt vi erbjuder ska gå bra att sätta upp vart som helst så det mesta går att lösa. Sjöar och hav rår vi dock än så länge inte på :).

Femkamp för stora grupper

Vårt flaggskepp, storfemkampen är framtagen för grupper över 50 pers. Engagerar hela sällskapet, färdigt res på 2 h. Kör över hela Sverige med fantastiska vitsord. Pris: 350 kr/pers + moms

Lådbilsbygge och rally

Ni får samma förutsättningar att bygga en unik lådbil för stundande tävling. Entusiasmen är stor och ofta förvånar kollegans finurliga uppfinningsrikedom. Pris 595 kr/pers ex moms

Vanliga frågor

Vad gör man om det regnar?

Då är då så himla bra att vi har en inomhusyta på 20×20 m att använda för aktiviteter.

Lantligt, roligt och personligt

På denna anläggning är fokus på att ha roligt. Från dess att du kommer hit till att du åker hem!

Antal sittande matgäster

Lokalen är anpassad och godkänd för sällskap på upp till 150 personer.

Kalmars vackraste kvällssol!

Ni kommer att få skoj!

event-aktivitet-festivaler-kickoff-folder
Ladda ner ett infobladSe mer förslag på aktiviteter

Referenser

  • Vi var väldigt nöjda med aktiviteterna.

    Dag 1  var det regnigt och således kunde endast ett begränsat antal personer deltaga i de aktiviteter som ni anordnade (mycket bra dock med de välvda tälttaken som skyddade deltagarna från regn).

    Dag 2  var vädret Ok och aktiviteterna var klart förbättrade då det var flera aktiviteter som gjorde att fler deltagare var engagerade i övningarna före rotation (som tex Sumofotboll istället för sumobrottning).

    Erik och hans Team var bra på ett pedagogiskt sätt instruera deltagarna. Kanonbra arrangemang att på ett smidigt sätt engagera 80 personer under 1 ½ timma.

    Vilket var en bra brytning ifrån våra övriga övningar under dagen.

    Tack för ett bra arrangemang !

    Niklas Olsson Manager MBHI Scania, Oskarshamn
  • Tack för er proffsighet och underbara service!

    Ha en trevlig helg!

    Väl mött på Stufvenäs Gästgifveri

    Aleksandra, Kalmar Reception, Stufvenäs Gästgifveri
  • Vi hade mycket trevligt i fredags och tackar för det du bidrog med för att göra festen lite extra rolig. Vi kommer definitivt att höra av oss igen om vi har fler event på gång. Ha det fint. Hälsningar Erika

    Erika D GBJ Bygg, Växjö
  • Tusen tack för ett bra ordnat event, alla kollegor var supernöjda.

    HA EN SKÖN SOMMAR! J

    Sara L Reception & Ekonomi Kärnhem, Växjö
  • Didgeridoo lyckas alltid leverera!

    Vi på Gymnasieskolan Vipan har anlitat Didgeridoo till vår elevaktivitetsdag i Lomma under två år. Både kontakten inför och aktiviteterna under dagen har fungerat väldigt bra. Positivt bemötande och god service gör att vi gärna återkommer till er framöver. Bästa betyget till er!
    Eva-Lena C Lomma kommun
  • Måste bara säga att Ridsportens Dag i Oskarshamn blev en succé, mycket tack vare er och Oskar, förstås!
    Jag har fått några förfrågningar om Didgeridoo och gett ut telefonnummer och webbadress, så jag hoppas du får ut nåt bra av det också.
    Kan meddela att Oskar skötte sig exemplariskt och tog Ridborgarmärket innan han åkte hem, och det gillades av tjejerna kan jag lova. Bild finns på min FB så du kommer åt den om du vill se =)
    Hoppas vi kan ha nåt mer samarbete vid nåt annat tillfälle.
    Hanna B Ridsportens dag i Oskarshamn
  • Hej hej,

    Tusen tack för som alltid bästa servicen och en mycket omtyckt aktivitet!

    Måste bli fler gånger!

    Martina N Newsec
  • Hej

    Tack, vi hade en riktigt skoj stund, det var väl värre för Oskar, han hade att göra med 14 vimsiga människor J.

    Mycket möjligt att vi återkommer o jag kommer att rekommendera er.

    Tack för denna gången!

    Åseli

    Åseli E Älghult
  • Ett stort tack för den fantastiska teambuildingen. Superproffsigt ordnat med rolig femkamp, fika, efterföljande middag, busstransport och övernattning. Allt funkade verkligen perfekt både inför dagen med planering och i kontakten med er på Didgeridoo och under själva dagen och kvällen. Ni får högsta betyg från oss på Unionen 🙂

    Karolina E Unionen
  • Hej Christopher! Vill tacka för ert arrangemang på vårt event i lördags, vi och våra kunder är så nöjda! Stort tack till Johan och Andreas!

    Ann F Da Vinci Management
Kontakta oss

Vi är inte här just nu men skicka ett meddelande så svarar vi fortast möjligt.

Oläsligt? Ladda ny text. captcha txt